tisdag 27 september 2011

Dans och lek

Jag skrev in loke på något som heter dans och lek. I mitt huvud är det lite mora träsk mm och det gillar han, men detta funkar inte så bra som jag trodde att det skulle göra. När vi skulle gå första gången så hittade vi inte riktigt, det var längst upp och längst inne i ett hus...... När vi äntligen kom upp så stod där ett gäng barn och inte vilket gäng som helst utan ett gäng ballerina tjejer............................ Jag bara kände att Loke tittade upp på mig och jag kände direkt att detta kommer inte att gå han kommer aldrig vilja springa runt där med ett gäng ballerina tjejer men jag tänkte att nu när vi ändå är här så kan vi ju försöka. Jag var uppe och rörde mig lite med Loke men helt plötsligt ville han inte mer. Tror han skämdes lite för jag var uppe och rörde mig, men vad gör man inte för sina barn. NU har han gått 2 gånger och vi provar en gång till sen skiter vi i det. Lite tråkigt att det inte är fler killar med för han gillar att röra på sig.
Annars får vi vänta till han är 4 så han kan börja på fotboll för det gillar han :) man kan ju alltid hoppas på att hans vänster fot blir riktigt bra, så man kan sälja honom ;)

2 kommentarer:

  1. Kanske friskis och röris skulle vara ett bra alternativ?
    http://web.friskissvettis.se/roris___225.aspx

    saknar er! kram

    SvaraRadera