söndag 18 september 2011

Blogg dax

Har inte känt för att blogga på ett tag pga olika omständigheter. Fick höra av någon att dom tyckte min blogg var kränkande och pjoskig:( ringde till den beröra människan för en förklaring, blev inte mycket klokare men jag har tagit bort det berörda blogginläget eller jag tror att det var det i alla fall och vi har lagt det bakom oss. Är inte menningen att någon skall känna sig kränkt men jag skriver vad jag tänker. Jag är tacksam om man lägger en kommentar till mig i stället så JAG vet vad som är fel. Jag är faktiskt en människa med...
En annan sak till att jag inte har känt för att blogga är att jag har upptäckt skitsnack bakom min rygg:( jag tycker att om man inte kan säga det till mitt face så behöver man inte säga något överhuvtaget.... Skratta gärna med mig, skratta gärna åt mig när jag är med för jag bjuder ganska ofta på mig själv men ge FAN i att skratta bakom min rygg... Särskilt när du kallar dig för min polare.... Jag är så jävla arg, ledsen och besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar